بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 

NOD32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .

نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و... و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.

http://p30world.com/p30images/2/1390/25.3/nod32.jpg

ویژگی های نسخه 5.0.84.0 نرم افزار ESET NOD32 :

- دارا بودن بخش کنترلی والدین

- افزایش قدرت اسکن فایل ها

- بهبود در قسمت آنتی اسپم

- دیواره آتشین هوشمند

- حالت مخصوص بازی

- توابع پیشرفته HIPS

و....

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

م

ادامه مطلب ...


Tanida Quiz Builder نرم افزار کاربردی در زمینه طراحی آزمون های کامپیوتری و آنلاین می باشد . این نرم افزار برای شما فضایی را فراهم می سازد تا بتوانید سوالات مورد نظر را در قالب پروژه ای با امکاناتی فراوان از قبیل : پس زمینه های متنوع ، تعیین گوینده سوالات ، اعلام رتبه ، و... طراحی و با فرمت های SWF , EXE , DOC و.. ذخیره سازی کنید . همچنین شما در این نرم افزار نیز می توانید جلوه های مختلفی برای متن، عکس و... اضافه کنید . این نرم افزار محصولی از کمپانی Tanida می باشد .

http://p30world.com/p30images/2/1390/30.3/tanqubul.jpg

ویژگی های نرم افزار Tanida Quiz Builder v2.0.0.19 :

- امکان اضافه کردن سوال و جواب

- بازسازی نشانه گر ها ، عکس ، متن سوالات

- بازسازی تنظیمات امتحان مانند : Login, Introduction, Questions, Reporting

- امکان چاپ و ذخیره رتبه

- امکان ذخیره سازی پروژه با فرمت های SWF , EXE , DOC

و....

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : pooyan

با سلام.

می خوام در این پست خطای دید را در اختیارتون قرار بدم.امیدوارم که از دیدن این عکس ها لذت ببرید.

http://www.radsms.com/wp-content/gallery/khataye-did/02.jpg?1562441498
http://www.radsms.com/wp-content/gallery/khataye-did/01.jpg?171301499
برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 
 
م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : pooyan
 
وی پی ان مخصوص اعضای سایت(بزودی)

م


سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 10:55 ::  نويسنده : pooyan

با سلام.

می خوام در این پست بازی انلاین تست تمرکز را در اختیارتون قرار بدم. امیدوارم که از این بازی لذت ببرید این بازی

ساعت ها شما را سرگرم می کند و به شما اجازه می دهید تا تمرکز خود را بسنجید.

برای شروع بازی این جا کلیک کنید.

م


یه بازی کم حجم و زیبا و پر هیجان که ساعتها شما رو سرگرم می کند .تو این بازی شما به سالی در توسعه سالن آرایشش کمک می کنید.کار کردن نزد سالی و آرایش کردن بچه های کوچک ٬پیرهاو خانومهای جوان٬…خیلی هیجان انگیزه

این بازی شامل ۱۰ مرحله آموزشی که شامل شست و شو و رنگ کردن موو لاک ناخن وچیدن مو با سلیقه خودتون  و دارای ۵۰ مرحله اصلی می باشد.شما تو این بازی می تونین از  درامد سالن برای پرداخت  اجاره مغازه واستخدام کارکنان جدید خریداری کردن وسایل و تجهیزات جدید  برای پیشرفت سالن  استفاده می کنید .شما باید تو این بازی بتونین مشتری برای اینده حفظ کنید و این تنها بستگی به سلیقه ای داره که شما در این بازی به کار می برید .تو این بازی رنگها رو بنا به خواست مشتری باید از میان یک منو انتخاب کنیدچون در این بازی زیاد با موس کار میکنید این بازی برای بالا بردن مهارتون در استفاده از موس بسیار مفید است.

ویژگی های بازی:

- دارای مرحله آموزشی

- اعتیاد آور بودن بازی

- مجازی سازی بودن بازی

- کم حجم بودن

- دارای مراحل طولانی و پر هیجان

- سازگاری با هر نوع سیستم و سیستم عامل


سیستم مورد نیاز:
سیستم عامل : ۹۸/۲۰۰۰/me/xp/vista
پردازنده: ۵۰۰mhz
رم: ۱۲۸مگابایت

دانلود از سرور هی قدرتمند دانلود3

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : pooyan

2046 دانلود بازی مدیریت داروخانه Portable Drugstore Mania 1.0

بازی Drugstore Mania یک بازی بسیار جالب و جذاب و مفرح است که از اینجا آغاز می شود که لیزا یک دانشجوی رشته پزشکی است که برای تکمیل دوره تحصیلی خود به دارو خانه ای می رود که دوره کارآموزی خود را بگذراند. شما نقش لیزا را در مدیریت داروخانه به عهده دارید. شما باید مشتری ها و مریض هایی که به داروخانه مراجعه می کنند را پاسخگو باشید تا رضایت کامل داشته باشند. بازی از بیش از ۵۰ مرحله تشکیل شده و شامل بازی های داخلی بسیار سرگرم کننده ای است و شما با بردن هر مرحله جوایز بسیاری کسب می کنید. این بازی روی ویندوز xp و ویستا و ویندوز ۲۰۰۳ تست شده است و برای اجرا یک سی پی یو ۷۰۰ مگاهرتزی کافی است و رم ۲۵۶ مگابایت این بازی کامپیوتر را به خوبی اجرا میکند. امیدواریم از دانلود رایگان بازی مدیریت داروخانه از دانلود 3 لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

م

ادامه مطلب ...


تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان