بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 
چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 20:27 ::  نويسنده : pooyan

بازي که امروز براي شما آماده کرده ايم Garden Battle Hall نام دارد که به تازگي از شرکت Palmsoft ارائه شده است. اين بازي با فرمت جاوا تنها در سايز 240x320 ساخته شده است. هم اکنون اين بازي را از سايت يک موبايل دريافت نمائيد و لذت ببريد.

بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : pooyan

منبع: www.p30download.com


شخصیت Crazy Frog یا قورباغه دیوانه یکی از شخصیت های محبوب کارتونی و انیمیشن و همچنین محبوب در دنیای موسیقی، این بار در قالب یک بازی جذاب کارتونی و مسابقاتی رانندگی به دیدار علاقمندان خود می آید که پس از عرضه ی موفقیت آمیز اولین نسخه ی این بازی برای علاقمندان به بازی های رایانه ای اکنون دومین نسخه ی آن نیز برای رایانه عرضه شده است .
بازی مهیج و جذاب Crazy Frog Racer 2، که این قورباغه با حرکات و صورت منحصر به فردش توانسته محبوبیت زیادی را در میان قشرهای مختلف سراسر دنیا از کوچک و بزرگ پیدا کند.  این بازی بسیار جذاب که نوعی رالی و یا به عبارت دیگر مسابقه ی سرعت است. مسیرهای مسابقه بی نظیر و در شرایطی است که در مرتبه های اول اصلاً این قورباغه قابل کنترل نبوده و مدام از کنارهای جاده به پائین سقوط می کند. مراحل مسابقات هم پس از گذراندن هرمرحله سخت تر می شود.

ویژگی های بازی Crazy Frog Racer 2:
- بازی بسیار جذاب و هیجانی  با گرافیک بالا و سه بعدی
- بازکردن و به دست آوردن سلاح های بامزه و منحصر به فرد متعدد در جریان بازی
- قابلیت بازی و مبارزات در جریان مسابقات به صورت چند نفره
- شامل محتویات مختلفی علاوه بر بازی مانند موزیک ویدیو های محبوب این شخصیت و برخی آهنگ های آلبوم آن
- دارای شخصت های جدید و مختلفی چون Evil General ،Hawaiian Crazy Frog ،Torpedo Drone وCrazy Frog Drone
- قابلیت باز کردن تعداد مختلفی بازی های کوچک و جالب و سرگرم کننده
- سرعت بسیار مناسب در طول انجام بازی
- کیفیت مناسب صوتی و تصویری و محیط بازی
- مراحل مختلف با شرایط مختلف
- سه نوع مراحل آسان، معمولی و سخت
- و ...

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : pooyan

بازي که امروز براي شما آماده کرده ايم3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 نام دارد که به تازگي از شرکت Palmsoft ارائه شده است. اين بازي با فرمت جاوادر سایزهای 120x160 | 176x220 | 240x320 | 320x240 ساخته شده است. هم اکنون اين بازي را از سايت يک موبايل دريافت نمائيد و لذت ببريد.

http://dl.yekmobile.com/yekmobile/02/3D_Terror_Attack_Hun__Genuine_2011.jpg

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : pooyan

امنیت در موبایل یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد و در این زمینه نرم افزار های بسیار زیادی ارائه شده است نرم افزار امنیتی قدرتمندF-Secure Anti-Theft v7.00.17240 برای محافظت از گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ ساخته شده است. بوسیله این نرم افزار امنیتی قدرتمند شما میتوانید همیشه مطمئن باشید که اطلاعات محرمانه شما همیشه حفظ خواهد شد. شما میتوانید بوسیله این نرم افزار از راه دور و بوسیله SMS گوشی خود را قفل نمایید و یا اطلاعات خود را پاک کنید. این نرم افزار حتی میتواند وقتی گوشی شما به سرقت رفته است مکان دزد را برای شما معین نماید.


http://dl.yekmobile.com/yekmobile/02/F-Secure%20Anti-Theft%20v7.00.17.jpg

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 16:55 ::  نويسنده : pooyan

40 بکگراند برتر برای موبایل تحت عنوان Music My Life که دارای گرافیک بالا بوده و برای گوشی های دارای رزولشن تصویر 240x320 مناسب می باشد برای دانلود قرار داده ایم.این والپیپر های موبایل سری جدید می باشد مانند تمام والپیپرهای ارائه شده در سایت یک موبایل که می توانید هم اکنون دانلود نمایید

>والپیپرهای جدید  Music My Life  با سایز 240x320

 

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : pooyan

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی جایی که قلب آنجاست را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم این کتاب با فرمت جاوا میباشد . هم اکنون میتوانید این کتاب را از سایت یک موبایل دریافت نمایید.

 

کتاب رمان جایی که قلب آنجاست برای موبایل

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : pooyan

بازي که امروز براي دانلود قرار داده ایم Cherez liniju ognja نام دارد که جدیدا از شرکت gameloft ارائه شده است. اين بازي با فرمت جاوادر سایز 240x320  ساخته شده است. هم اکنون اين بازي را از سايت يک موبايل دريافت نمائيد و لذت ببريد.

بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا

م

ادامه مطلب ...


تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان