بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : pooyan
 
  دانلود سریال قهوه

مجموعه یک تا شانزده
 
سریال قهوه تلخ


 
خلاصه داستان سری : داستان آن با بازي سيامك انصاري در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتداي داستان كه در دنياي امروز مي‌گذرد، يك فنجان قهوه تلخ مي‌خورد و با خوردن آن به تاريخ سفر مي‌كند. او در طول زمان به مورخي تبديل مي‌شود كه در مرور خاطرات تاريخي خود، هربار دچار مسائلي مي‌شود كه اين مسائل داستان‌هاي سريال را رقم مي‌زند.
م

ادامه مطلب ...


امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای Internet Explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Opera که دارای طرفداران زیادی در سطح وب است و از لحاظ امکانات از هر دو آن دو از دید بسیاری پیش است می باشد.

سر انجام پس از گذشت چند سال از سری نسخه های 10 مرورگر Opera نسخه نهایی 11.0 آن نیز با امکانات بی نظیری منتشر شد.

در این مطلب ما به معرفی نسخه جدید مرورگر Opera می پردازیم.

برخی ویژگی برتر Opera 11.0 Final :

- ویژگی جدید و منحصر به فرد  Opera Turbo برای افزایش سرعت اینترنت و عالی برای خطوط کم سرعت و استفاده از حداکثر بپهنای باند اینترنت !

- ظاهر بسیار زیبا همراه با Tab های گرافیکی که وب سایت ها را به صورت Thumbnail پیش نمایش می دهد

- ابزارهای متعدد درونی و Built-in .

- 100 درصد رایگان بودن با وجود ابزارهای متعدد درونی !

- ابزارهای دانلود منجر، دانلود تورنت، مدیریت پسورد، حفظ کردن حالات موس و دهها ویژگی دیگر ...

 

 این نرم افزار در نسخه جدید خود ویژگی هایی را به برنامه اضافه نموده که مهمترین آن ها را در زیر بررسی می کنیم:

- در این نسخه قسمتی برای جلوگیری از سواستفاده های اینترنتی و دزدی اطلاعات قرار داده شده و کاربر با استفاده از این مرورگر دیگر نگران چنین مشکلاتی نخواهد بود.

- اضافه شدن امکان دانلود فایل های  Torrent در قسمت BitTorrent .

 توضیح: ( Torrent ها فایل هایی هستند که شما با دانلود آنها و استفاده از برنامه های مخصوص Torrent می توانید یک فیلم سینمایی را از چندین نقطه در اینترنت دانلود کنید. تقریبا حالتی مانند شبکه های p2p می باشد )

- اضافه کردن موضوعاتی که بیشتر عملیات جستجوی شما بر روی آن ها متمرکز می باشد در منوی جستجو .

- تکمیل قسمت ویرایش نوشته ها

م

ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : pooyan

7 دی 1387 ساعت 00:26

یکی از قدیمیترین بازی های کنسول میکرو Mario یا قارچ خور بود که خیلی از ما آدم ها را در دروان کودکی سرگرم میکرد. حالا امروز سایت دانلود رایگان ورژن 4 این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی کامپیوتر رایگان ماریو 4 لذت ببرید.

Mario For Ever : Mario 4 - بازی ماریو 4 : ماریو برای همیشه

دانلوددانلود در ادامه مطلب 

م

ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : pooyan

(خرگوش زبل) یک بازی بسیار زیبا و جذاب کارتونی برای کامپیوتر میباشد. شما در این بازی میبایست با کشتن و پشت سر گذاشتن دشمنان مراحل را طی کنید و با سلاحهای جدید و پرقدرت به جنگ آنها بروید. پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

www.Clickkon.com

م

ادامه مطلب ...


دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 18:58 ::  نويسنده : pooyan

 

Planet 51 DVDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

planet51 cover دانلود انيميشن Planet 51 2009

 

نام انیمیشن: Planet 51 – سیاره ۵۱

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی ، کمدی ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

حجم: ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: فیلم با نگاهی طنز آلود، داستان قدیمی حمله موجودات فضایی را به تصویر می کشد : ساکنان سبز رنگ و مهربان سیاره ی ۵۱ ، همیشه در وحشت از حمله ساکنان سیاره های دیگر به سرزمینشان بسر می برند. وقتی که کاپیتان چارلز بیکر CAPTAIN CHARLES “CHUCK” BAKER سفینه اش را در سیاره ۵۱ فرود می آورد، تصور نمی کند که به سیاره ای آباد و با ساکنانی سبز رنگ وارد شده است و وقتی که کاپیتان و اهالی سیاره یکدیگر را می بینند، توهم و ترس متقابل از موجودات ناشناخته اوج می گیرد و ماجراها آغاز می شوند…در این میان LEM ، جوانی که به اکتشاف در سیارات دیگر علاقمند است، به کاپیتان بیکر کمک می کند تا بتواند سیاره ۵۱ را ترک کند و … تریلر این فیلم بسیار دیدنی است و طنز خارق العاده ای که در لحظه فرود سفینه و نخستین گامهای شکوهمندانه ی کاپیتان بیکر بر خاک Planet 51 دیده می شود، نوید فیلمی دیدنی و مفرح را می دهد …

م

ادامه مطلب ...



ترانه ي حريص از اين آلبوم با كيفيت پايين جهت دانلود برو روي وبسايت قرار گرفت   
.جهت حمايت از صاحب اثر و شركت ناشر آلبوم را به صورت ارجينال از فروشگاه هاي عرضه محصولات فرهنگي خريداري نماييد

 


م

ادامه مطلب ...


یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 20:2 ::  نويسنده : pooyan

 

 پخش برای اولین بار در سایتهای ایرانی با حجم 270 مگابایت در ایران در سی تک

به همراه لینک مستقیم از سرور سایت

 

لیلا و لیلی صمد و سامی

 


دانلود فیلم لیلا و لیلی صمد و سامی با لینک مستقیم

 


خلاصه داستان :

 

كدخدا (رضا شفيع)، و مش باقر (حسين اميرفضلي) درصددند ليلا (شهناز تهراني) و عين الله (حسن رضياني) را به عقد هم درآورند. صمد (پرويز صياد) و ليلا به شهر مي گريزند. در شهر دو جوان: لي لي (شهناز تهراني) و سامي (پرويز صياد)، كه به صمد و ليلا شباهت دارند، با اصرار پدر لي لي (محمد گودرزي) و مادر سامي (پروين دولت شاهي) تسليم مي شوند تا تن به ازدواج بدهند. صمد و سامي و ليلا و لي لي همديگر را مي يابند و با عوض كردن لباس هاي خود به مسيرشان ادامه مي دهند. سامي و لي لي در روستا به دام سركار استوار (عبدالعلي همايون) مي افتند و در شهر صمد و ليلا توسط مأموران كلانتري بازداشت مي شوند. پدر لي لي كه در انتخابات انجمن شهر خود را نامزد كرده است براي حفظ آبرو مقدمات ازدواج صمد و ليلا را فراهم مي كند و اين در حالي است كه در روستا لي لي پاي سفره ي عقد عين الله نشسته است. سامي موضوع جابجائي را به سركار استوار فاش مي كند و با پادرمياني سركار استوار سامي و لي لي به شهر مي روند و با پوشيدن لباس عروسي به جاي صمد و ليلا مي نشينند.

 

م

ادامه مطلب ...


تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان