بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 18:58 ::  نويسنده : pooyan

پخش برای اولین بار در سایتهای ایرانی با کیفیت R5 به صورت کم حجم  با حجم 300 مگابایت در ایران در سی تک.  

به همراه لینک مستقیم از سرور سایت.

 

The Mechanic

 

 

 

 

دانلود فیلم The Mechanic 2010 با لینک مستقیم و کم حجم

 

 

ژانر :  اکشن - درام - هیجان انگیز

 

 

محصول: آمریکا

 

 

خلاصه داستان:

 

 

 

 

 IMDB LINK

 

 

 

مشاهده تریلر فیلم

 

 

 

م

ادامه مطلب ...


یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 17:47 ::  نويسنده : pooyan

ود فیلم Vanishing on 7th Street با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

 


دانلود فیلم Vanishing on 7th Street

 

 

ژانر: ترسناک, رازآلود, هیجان انگیز

کیفیت: PPVRip – نزدیک به متوسط

فرمت: mkv

حجم: ۳۵۰ MB

امتیاز: ۶٫۴/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

کارگردان: Brad Anderson

بازیگران: Hayden Christensen, Thandie Newton, John Leguizamo, Jordan Trovillion, Taylor Groothuis …

خلاصه داستان: When a massive power outage plunges the city of Detroit into total darkness, a disparate group of individuals find themselves alone…

م

ادامه مطلب ...


یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : pooyan
                  موضوع : Single Track

آهنگ جدید فوق‌العادهٔ حرفه‌ای و پر معنی‌ از حسین تهی به نامه "تهی واقعی‌" (The Real Tohi) با تنظیم استثنایی A.B.Z  ، آمادهٔ پخش شد ، که حسین در این آهنگ از مسأیل امروزی رپ فارسی اشاره می‌کنه ، و همینطور در شعرش کاملا توضیح میده که دقیقا معنی "تهی" چیه ، همینطور به اصالت ایرانی‌ & ۰۲۱ ( کد شهر تهران ) در آهنگ اشاره می‌کنه و به قول معروف گرایش و علاقهٔ شخصیش به این نو سبک آهنگه، و به همین دلیل اسم این آهنگرو تهی واقعی‌ انتخاب کرده، و خبر خوب بعدی اینکه به زودی ویدئو کلیپه این آهنگ زیبا همراه با یک سوپرایز داخل ویدئو آماده می‌شه ، همینطور میتونید شعر این آهنگ رو به همراه کاور که طراح زیباش آقای رضا تیموری بودرو دانلود کنید. با میکس و مستر 3F Music ( پخش اختصاصی رپفا )

برای بحث و تبادل نظر پیرامون این آهنگ در تالار گفتمان کلیک کنید .

                                         دانلود در ادامه مطلب

م

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, :: 16:13 ::  نويسنده : pooyan

درباره فیلم:
دومین نسخه از فیلم ترسناک و دلهره آور کینه یا Grudge که پس از استقبال چشمگیر از نسخه اول، نسخه دوم این فیلم هولناک در سال 2006 به اکران سینماهای دنیا رفت . داستان فیلم در مورد زنی در توکیو است که مورد نفرین نیرویی فوق بشری قرار گرفته است و قربانی های انسانی را یکی پس از دیگری در سر راه او قرار می دهد. سارا میشله در فیلم نخست این مجموعه نقش یک مددکار امریکایی به اسم کارن دیویس را بازی می کرد که مجبور می شد با  یک نیروی شیطانی مرگبار دست و پنجه نرم کند .
در کینه 2 کارن در این اندیشه است که با خراب کردن آن خانه شیطانی موفق در دفع خطر آن مادر و فرزند ترسناک می شوند ….
لازم به ذکر است که دیدن این فیلم برای افرادی زیر 18 سال و کسانی که بیماری های قلبی دارند به دلیل دارا بودن صحنه های خوشنت و دلهره بسیار شدید توصیه نمی شود !

                                        برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : pooyan

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-16/web_acapella.jpg

 

نرم افزار Web Acappella کاملاً سازگار با سیستم عامل های ویندوز و مک می باشد و به کاربران توانایی ساخت، ویرایش و انتشار وب سایت های حرفه ای بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد نویسی به زبان HTML را می دهد. شما می توانید صفحات وب را به همان میزان آسانی ساخت یک فایل word به وجود آورید.

این نرم افزار به شما امکان مشاهده ی وب سایت ساخته شده قبل از انتشار آن بر روی اینترنت را می دهد. کاربران حرفه ای در کوتاهترین زمان و به آسانی می توانند وب سایت های خود را ساخته، به روز رسانی و منتشر کنند. در این نرم افزار ابزارهای مورد نیاز برای ساخت وب سایت های حرفه ای وجود دارد و به آسانی می توانید ابزارهای مفیدی مانند آلبوم های عکس، دکمه ها، منوهای جذاب، فایل های صوتی و تصویری و ... را به وب سایت خود بیافزایید. تنها با یک کلیک می توانید وب سایت خود را بر روی دنیای آنلاین منتشر کنید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Web Acappella PROFESSIONAL 3.0.231:

- ساخت و طراحی وب سایت بدون نیاز به مهارت کد نویسی به زبان HTML
- ساخت آلبوم های عکس شخصی و اسلاید شو بر روی وب سایت
- ساخت منوهای دینامیک بدون نیاز به برنامه نویسی
- ساخت وب سایت های چند زبانه
- ساخت وب سایت به آسانی و با یک کلیک
- انتشار وب سایت های ساخته شده به آسانی وبه سرعت
- سازگاری با مک و ویندوز
- و ...

 

 
م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:38 ::  نويسنده : pooyan
دسته: طراحی   تعداد بازدید: 5888
 

منبع: www.p30download.com

 

کارت های تبریک سالیان متمادی مورد استفاده افراد مختلف بوده و با این که امروزه بیشتر افراد از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند اما استفاده از این کارت ها نه تنها فراموش نشده بلکه به صورت الکترونیکی و کامپیوتری گسترش یافته و مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار های گرافیکی پیشرفته مانند فتوشاپ برای کسانی که اطلاعات و تجربه ی استفاده از آن را ندارند بسیار سخت و دشوار است زیرا این نرم افزارها به صورت حرفه ای ساخته می شوند و غالباً دارای محیط های پیچیده ای هستند که نمی توان از آن ها فقط برای انجام یک کار ساده ی گرافیکی استفاده کرد. به همین منظور در کنار نرم افزار های حرفه ای نرم افزارهای ساده ای هم ساخته شده تا افراد مبتدی که طریقه ی کار با نرم افزارهای فتوشاپی را نمی دانند با استفاده از چنین نرم افزارهای کم حجم و ساده کارهای معمولی گرافیکی خود را بر روی تصاویر انجام دهند.
Greeting Card Builder نام نرم افزاری قدرتمند و با امکانات بالا برای طراحی کارت های تبریک زیبا می باشد. شما می توانید با کمک این نرم افزار به آسانی عکس های معمولی خود را تبدیل به یک کارت پستال شیک و بسیار قشنگ کنید و از آن برای هدیه دادن به دوستان خود در مناسبت های مختلف مانند تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... استفاده کنید. کاربران به وسیله این نرم افزار قادرند تا کارت های تبریک را با سلیقه شخصی خود و موضوعات دلخواه طراحی نمایند. قابلیت استفاده از عکس ها و قرار دادن متن با فونت های زیبا بر روی کارت تبریک از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. همچنین کاربران قادرند تا از قالب های آماده موجود در نرم افزار برای انجام عملیات طراحی و ویرایش آن ها استفاده نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Pearl Mountain می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Greeting Card Builder 2.4.0:
- قابلیت استفاده آسان
- دارای آلبوم های آماده از تصاویر برای ساخت کارت ها
- قابلیت ویرایش کارت های تبریک
- توانایی به اشتراک گذاری کارت ها
- و ...

 

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : pooyan

بازی تست تمرکز برای این که ببینید تمرکز شما خوب است یا نه به ادامه مطلب بروید و شانس خود را امتحان کنید.

این بازی جالب و دیدنی است که اگر یک بار آن بازی را بکنید حال می کنید و دوست دارید همیشه این بازی را انجام دهید.

بهتون پیشنهاد می کنم این بازی را بکنید. این بازی آنلاین است و نیازی به دانلود و چیز دیگزی ندارد.اگر به ادامه مطلب

مراجعه کردید به تست تمرکز وارد شوید.در ضمن اگر خوشتان آمد حتما نظر بدهید و بگویید تا بازی و تست های تمرکز

آنلاین برای شما بگذاریم.

تست تمرکز در ادامه مطلب است.

م

ادامه مطلب ...


تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان