بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 
شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده :
  • بازب فکری.بازی اکشن
  • 9797 بازدید
  • یکشنبه، 3 بهمن ماه 1389

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-2/King.Arthur.Expn.2.jpg

 

King Arthur The Roleplaying Wargame سری جدید بازی بسیار زیبا و جذاب شاه آرتور عرضه شد.

این بازی که در واقع یک نسخه کامل کننده بازی قبلی میباشد داستان فتح و روایت جدیدی از بازی شاه آرتور میباشد.

 این بازی را می توان ترکیبی عالی و استثنایی از دو ژانر بازی های پرطرفدار استراتژیک و ژانر نقش آفرینی محسوب نمود که داستان آن در قرون وسطی و سده های اسطوره های فرمانروایی شاه آرتور بر بریتانیای کبیر به وقوع می پیوندد و شخص بازی کننده در این بازی نقش پادشاه قدرتمند افسانه ای انگلستان به نام "شاه آرتور" را ایفا می نماید.

در این بازی شما Camelot معروف را می سازید و " شوالیه های میزگرد" را جمع آوری می نمایید، تمامی کشور را متحد می نمایید و در نهایت با قدرتهایی که تلاشهای قبلی آنها را تهدید می نمایند به مقابله می پردازید.

 در این میان دشمنان زیادی تلاش خواهند نمود تا شما را از رسیدن به هدف خود بازدارند، که بایستی با درایت و هوشمندی کامل نیروهای خود را فرماندهی نمایید تا آنها را از میان بردارند.

اکنون سرنوشت و آینده بریتانیا در دستان شما است!

م

ادامه مطلب ...


یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:دانلود کارتون موش سر اشپز, :: 13:57 ::  نويسنده : pooyan

 

حتما در مورد کارتون موش سر آشپز یا همان راتاتوی چیزهایی شنیده و یا به احتمال زیاد این انیمیشن زیبا را دیده اید. این انیمیشن محصول سال 2007 کمپانی والت دیزنی با همکاری کمپانی پیکسار هست که در آن سال جزو 10 فیلم پرفروش جهان شد. شخصیت اصلی داستان موشی است به نام ریمی که علاقه غیرقابل وصفی به آشپزی دارد. وی برای رسیدن به آرزوی همیشگی خود یعنی سرآشپز شدن در یک رستوران لوکس فرانسه عازم پاریس می شود و اتفاقات بسیار خنده آور و گاهی اقات پندآموزی به همراه می آورد. توضیح اضافی نمی دهم و توصیه می کنم بقیه داستان را خودتان تماشا کنید. یکی از برجستگی های این کارتون زیبا انیمیشن فوق العاده فیلم است. تا جایی که اگر چشمان شما به غذاهای موجود در صحنه های مختلف بیفتد مطمئنا احساس گرسنگی خواهید کرد!
اطلاعات فیلم:
ـ سال تولید 2007 کمپانی والت دیزنی با همکاری کمپانی پیکسار امریکا
ـ مدت زمان فیلم: 106 دقیقه
ـ فرمت: avi
ـ حجم: 702MB


wallpaper_pixar_ratatouille.jpg
 



اگر به دنبال کارتون قشنگ می گردید من به شما کارتون موش سر اشپز را معرفی می کنم.این کارتون

بسیار جالب است و با دیدن این کارتون شما سرگرم می شوید. این کارتون برای تمام اعضای ی خانواده و

تمام سنین است.

                             دانلود در ادامه مطلب

 

م

ادامه مطلب ...


این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است.

م

ادامه مطلب ...


شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : pooyan

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

 

 

 mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

دانلود در ادامه مطلب

م

ادامه مطلب ...


شنبه 23 بهمن 1389برچسب:دانلود بازی ماریو, :: 19:45 ::  نويسنده : pooyan

کمتر کسی پیدا می شود تا به حال اسم ماریو رو نشنیده باشد.این شخصیت جذاب از اولین سخت افزارهای بازی تا به حال در عرصه ی بازی ها حضور داشته است و به نوعی هم سر بوده است.این بازی یکی از برترین بازی هایی می باشد که از سری بازی های ماریو عرضه گشته است.حتما این بازی را دریافت کنید چون در یکی از برترین سایت های بازی رتبه ی دوم را کسب کرده است و بسیار محیط جذابی دارد. این بازی در سبک بازی کراش ۴ بوده  و به نوعی رالی بسیار جذابی در آن برقرار می باشد.این بازی از جمله بازی های کمپانی نینتندو می باشد که در کنار امولاتور نینتندو قرار گرفته است و می توانید بوسیله ی این امولاتور این بازی را اجرا کنید.

 

mario بازی جدید و مهیج ماریو ماشین سوار   Mario Kart 64

 

م

ادامه مطلب ...


شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : pooyan
 

Boilsoft_Video_Joiner_v6.29.137_[www.MihanDownload.com].jpgدر برخی مواقع شما می خواهید دو کلیپ کوچک را به یکدیگر بچسبانید و آنها را تبدیل به یک کلیپ کنید. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم قادر به انجام چنین کاری است. نرم افزار Boilsoft Video Joiner یک ابزار بسیار خوب برای چسباندن دو یا چند فایل ویدیویی به یکدیگر می باشد. این نرم افزار محصول شرکت Boilsoft بوده و شما با کمک آن به آسانی می توانید فایل های تصویری کوچک تان را به یکدیگر وصل کنید تا یک فیلم با مدت زمان بالا بسازید. این برنامه از فرمت های AVI, DivX, MPEG-4, MPEG-1, MPEG-2, VOB, RM, RMVB, ASF, WMV, WMA, 3GP, MP4, MKV, FLV, MTS و ... پشتیبانی می کند که پس از اتصال فایل ها به یکدیگر می توانید فایل ویدیویی ساخته شده را در فرمت های ذکر شده ذخیره کنید.همچنین پشتیبانی از چند فرمت صوتی و قابلیت اتصال آنها به یکدیگر از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار به شمار میرد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

                                                                                                      دانلود در ادامه مطلب

م

ادامه مطلب ...


شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 19:25 ::  نويسنده : pooyan
http://mihandownload.com/ali/photoshop-top-secret.jpg

دي وي دي شماره 2 اين اموزش تصويري راز هاي فتوشاپ اضافه شد!

  هر چند روز 1 دي وي دي به اين مجموعه اضافه خواهد شد !

 

 

امروز در سایت میهن دانلود قصد داریم آموزشی را برای دانلود مستقیم قرار دهیم که تا به حال هیچ یک از سایتهای ایرانی دست به چنین کاری نکرده اند این آموزش فوق العاده راز و رمز های نرم افزار معروف فتوشاپ میباشد که توسط تیم قدرتمند میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است که هر هفته شما میتوانید یک دی وی دی از این مجموعه را از سایت بزرگ میهن دانلود ، دانلود کنید و لذت ببیرد و امروز نوبت دی وی دی شماره یک این مجموعه میباشد.
Photoshop Top Secrets نام پکیج کامل و عظیم آموزشی محبوب ترین و برترین نرم افزار گرافیکی دنیا، Adobe Photoshop است که توسط دو تن از نام های برتر گرافیک و فتوشاپ کارهای مشهور دنیا Mark Monciardini و Melanie Stimmell در قالب 5 دی وی دی کامل با بیش از 20 گیگابایت و بالغ بر 30 ساعت فیلم آموزشی تهیه و تدوین و آماده استفاده علاقمندان گردیده است .
این پکیج عظیم و بی نظیر آموزشی فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به تمامی کاربران چه کاربران در سطح مقدماتی و تازه کار و چه کاربران فتوشاپ کار و آشنا به کارهای گرافیکی و حتی گرافیست های حرفه ای را به عمق نرم افزار بی نظیر و هزار توی Adobe Photoshop برده و ایشان را با تمامی رازهای آشکار و نهان آن اشنا می کند !


برای دانلود اموزش تصويريراز هاي فتوشاپ و همچنين توضيخات دي وي دي ها و دیدن عکسهای این فیلم به ادامه مطلب بروید...

 

براي خريد 5 دي وي دي كامل اموزش راز هاي فتوشاپ Photoshop Top Secret در 5 دي وي دي اريجينال با پك و جعبه اصلي و قاب شكليل و زيبا با قيمت 6800 تومان روي دكمه خريد پستي زير كليك كنيد و در هركجاي ايران كه هستيد ادرس خود را وارد كنيد و اين مجموعه را دريافت كرده درب منزل سپس مبلغ را بپردازيد.

دانلود قسمت 1 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 2 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 3 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 4 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 7 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 8 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 9 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 10 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 11 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 12 با حجم 300 مگابایت
دانلود قسمت 13 با حجم  17 مگابایت


                                                             نظر یادتون نره

م


تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان