بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 
چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : pooyan

 

The Looney Tunes Show 2011 HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|هر هفته یک قسمت از این مجموعه افزوده خواهد شد|

|قسمت ششم و هفتم افزوده شد|

 

the looney tunes show 2011 cover دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011

 

نام انیمیشن: The Looney Tunes Show 2011 – مجموعه تلویزیونی لونی تونز ۲۰۱۱

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، داستانی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۲ × 5 دقیقه

حجم: ۱۰۰ × 5 مگابایت

کیفیت: HDTVRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این مجموعه ، در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و …

 

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 16:42 ::  نويسنده : pooyan

بازی SEKTOR! یکی از بهترین بازیها در حالت ماجراجویی و مبارزه ای و اکشن است  از برتریهای این بازی می توان به سه بعدی بودن آن اشاره کرد  و برای گوشی های دارای پلتفرم جاوا در سایز 240x320 ساخته شده است. هم اکنون این بازی را دانلو3 دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

بازی سکتور SEKTOR! با فرمت جاوا
  

 

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : pooyan

با سلام.

می خوام در این پست ترجمه ی سایت دانلود3 را در اختیارتون قرار بدم.این ترجمه برای تمام زبان های سرار دنیاست.

این سایت که ترجمه ی تمام کلمه ها و جمله ها است و از سایت دانلود3 معرفی شده است بسیار با کیفیت و عالی

است.

 

google

 

برای رفتن به ترجمه ی دانلود3 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : pooyan



نام کتاب

: بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه


نویسنده

: مهندس محمد رجبی


تعداد صفحات:

19


فرمت کتاب

: PDF


زبان کتاب

: فارسی



توضیحات

:

 

در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی همچون تلویزیون، رادیو، وب سایت، مجلات و ... جهت بازاریابی وجود دارند که در چند سال اخیر پیامک نیز به جمع این ابزارهای تبلیغاتی افزوده شده است. بازاریابی با پیامک در حال حاضر یکی از ارزان ترین و هدفمند ترین ابزارهای تبلیغاتی است. در کتاب آماده شده که به گفته نویسنده اولین

کتاب

آموزش بازاریابی با پیامک می باشد به آموزش این موضوع پرداخته شده است.

 

برای

دانلود رایگان کتاب

"

بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه

" از دانلود3 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 16:8 ::  نويسنده : pooyan

DiRT-3

لینک های یک گیگابایتی بدون نیاز به کرک

 بدو دانلود

DiRT 3 نام یک بازی اتومبیل رانی در ژانر رالی می باشد که در پی کسب موفقیت های بسیار چشمگیر در دو شماره ی قبلی خود که همان DiRT 1 و DiRT 2 بودند پا به عرصه وجود نهاد . اگر تا کنون مسابقات هیجان انگیز رالی را تنها از پشت تلویزیون به نظار نشسته اید ، اکنون وقت آن رسیده است تا کمربند خود را بسته و سوار بر اتومبیل خود به انجام این مسابقات مشغول شوید . DiRT 3 را که با جرات می توان زیباترین بازی ساخته شده در ژانر رالی دانست گرافیک آن چنان بالایی را به نمایش در می آورد که احساس واقعی بودن بازی را در تک تک لحظات به شما می دهد . خود را درون جاده ای فرض کنید پر پیچ و خم که می بایست نه تنها با حفظ سرعت از رقبیبان پیش بگیرید بلکه با به نمایش در آوردن عکس العمل مناسب هنگام رسیدن به موانعی نظیر پیچ های خطرناک از پیش افتادن خود و تیمتان جلوگیری کنید .

نسخه ی پیش رو که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت کاملا فشرده و کم شدن حجم آن به اندازه ی بیش از نیمی از حجم واقعی ، این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا بتوانند از زیبایی های این بازی و هیجان آن لذت ببرند .

 

م

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : pooyan

    بازی Crashday می توان به عنوان یک بازی فوق العاده جذاب در سبک رانندگی نام برد. این بازی ترکیبی از جدیدترین سبک های ماشین سواری است که در یک مجموعه بسیار کم حجم جمع آوری شده است. ناشر این بازی آتاری است. این بازی ماشین سواری بسیار جذاب  ، مطمئنا رقابتی بسیار نزدیک با بزرگان این سبک خواهد داشت. این بازی آتش و حوادثات رانندگی را در قالب یک هیجان بسیار بالا به کاربران القا کرده است. یکی از مهمترین بازیهایی که این بازی مطمئنا براحتی آن را مورد هدف قرار گرفته است سری بازی های Burnout می باشد که بسیار شبیه به این بازی بود. این بازی به جرات ترکیبی از سری بازیها Need For Speed ، Burnout و Twisted Metal است.
Crashday به نوعی یک ماشین جنگی مهیج و دوست داشتنی است. این بازی به ۶ قسمت کلی تقسیم بندی می شود که هر کدام به نوعی خود یک سبک از بازیهای رانندگی به شمار می رود. همچنین بازی با بکار بردن ابداعات نو و جدید در بازی ، به این سبک از بازیها جانی دیگر بخشیده است. رقابت ماشین ها با بمب و قدرتمند ترین سلاح ها از جمله جذابیت های این بازی است.


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی : 

۱٫۵GHz Processor
512MB RAM
1GB Hard Disk Space
64MB GeForce 3 or Radeon 8500 class Video Card with Pixel and Vertex Shader support
DirectX compatible Sound Card
DirectX 9.0c

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

م

ادامه مطلب ...


با سلام.

می خوام در این پست عکس های بسیار جدید اوالونا را در اختیارتون قرار بدم.امیدوارم که از دیدن یا دانلود این عکس

ها لذت ببرید.این عکس ها بسیار قشنگ و زیبا هستند.من امیدوارم از این عکس ها خوشتون بیاید.

 

توجه:اگر می خواهید بقیه عکس ها را ببینید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

م

ادامه مطلب ...


تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان