بزرگ ترین مرجع دانلود
download
 
 
سه شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 11:1 ::  نويسنده : pooyan

 

منبع:
www.p30download.com

 
اگر شما در هنگام اتصال به اینترنت از باز شدن صفحات تبلیغاتی مزاحم و یا از سرعت پایین سیستم خود ناراضی هستید نرم افزار SpyHunter  بهترین برنامه در این زمینه می باشد.
نرم افزار SpyHunter از برنامه های قدرتمند ضد جاسوسی است که قابلیت شناسایی و حذف نرم افزارهای جاسوسی بر روی سیستم شما را دارد. سرعت بالا در اسکن و عملکرد عالی برای شناسایی و حذف جاسوس ها از قابلیت های این نرم افزار می باشد. جلوگیری از اتصال برنامه های جاسوسی به اینترنت، جلوگیری از نوشته شدن هر گونه اطلاعاتى در کامپیوتر توسط برنامه های جاسوسی، مسدود کردن باگ های اینترنتی، کوکی های خطرناک، آگهی ها و هرگونه ارجاعات اینترنتی مشکوک، جلوگیری از نصب برنامه های جاسوسی در کامپیوتر، سازگار با تمامى ویندوزها و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.SpyHunter در دستگاه شما به دنبال spyware/adware ها می گردد و آنها را از بین خواهد برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpyHunter 4.1.11.0:
- قابلیت تشخیص و پاک سازی هزاران برنامه تبلیغاتی، کرم، تروجان، کوکی و ...
- قابلیت اسکن ویروس ها
- سرعت بالا در اسکن
- توانایی جلوگیری از اتصال برنامه های جاسوسی به اینترنت
- قابلیت جلوگیری از نوشته شدن هر گونه اطلاعاتى در کامپیوتر توسط برنامه های جاسوسی
- پیشگیری از نصب برنامه های جاسوسی در کامپیوتر
- پشتیبان گیری از سیستم
- استفاده آسان و محیطی کاربرپسند
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 9:1 ::  نويسنده : pooyan

منبع: www.p30download.com


امروزه با توجه به افزایش نیاز کاربران اینترنتی به تبلیغات و طراحی سایت های تبلیغاتی با بنرهای جذاب و گیرا و از طرفی کمبود وقت لازم برای طراحی تصاویر و بنر های تبلیغاتی توجه کاربران به سوی نرم افزارهایی که بتواند نیاز آنها را در این زمینه و به راحتی فراهم کند جلب شده است. اگر شما نیز یکی از علاقمندان طراحی و ساخت بنرهای تبلیغاتی هستید به شما نرم افزار EximiousSoft Banner Maker را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار، ابزار پیچیده ای برای ایجاد و ساخت صفحات اینترنتی کاربر می باشد که در عین پیچیدگی، استفاده ی آن بسیار ساده می باشد. حتی اگر شما تا به حال تجربه ی ویرایش هیچ عکسی را نداشته باشید به کمک این نرم افزار و به راحتی می توانید بنر های جذاب و گیرا ،تصاویر پر زرق و برق، لوگو و تصاویر انیمیشن و ... را ایجاد نمایید. این نرم افزار فیلتر های تصویری قدرتمندی مانند Bevel Edge ،Drop Shadow ،Glow و ... را در اختیار کاربران قرار می دهد. با کمک این ابزار قدرتمند می توان بیش از صد تصویر پیش زمینه، متن و اشکال متحرک به وجود آورد که این امر به کاربر در راستای سهولت و سریع اجرا شدن نیازش کمک فراوانی می کند. علاوه بر این می توان تصاویر گرافیکی را با فرمت های JPG ،GIF ،PGN ایجاد نموده که نتیجه به صورت مستقیم در صفحات اینترنتی قابل مشاهده است. به منظور طراحی بنر انیمیشنی در یک مرحله این نرم افزار بیش از 30 مورد افکت خاص در اختیار کاربر قرار می دهد.

قابلیت هاى كلیدى نرم افزار EximiousSoft Banner Maker 3.00:

- دارا بودن محیط گرافیکی راحت برای ویرایش
- توانایی انجام کار بر روی تصاویر، اشکال برداری و متون
- فیلتر های تصویری قدرتمندی مانند Bevel Edge ،Drop Shadow ،Glow برای طراحی و ساخت تصاویر سه بعدی و جذاب
- قابلیت ایجاد تصاویر 3 بعدی، اعمال سایه و گرادیان به عناصر دلخواه
- ساخت تصاویر گرافیکی با فرمت های JPG ،GIF ،PGN
- قابلیت Undo و Rdeo کردن در هر زمان
- پشتیبانی از تصاویر انیمیشنی با فرمت GIF
- ساخت و طراحی تصاویر انیمیشنی در کمترین زمان
- دارای بیش از صد تصویر پیش زمینه آماده، افکت های زیبای متنی، کلید و گرادینت های آماده
- امکان طراحی و نقاشی عناصر از طریق گرادیانت ها، تصاویر و پترن های متنوع
- ایجاد، جابجایی، تغییر سایز و چرخاندن عناصر و محتوای لایه ها تنها از طریق کلیک کردن بر روی ماوس
- و ...

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 8:52 ::  نويسنده : pooyan
منبع: www.p30download.com


ProgeCAD 2010 Professional نرم افزاری است که توسط آن می توان به طراحی و ساخت انواع مدل های 2 بعدی و 3 بعدی پرداخت. این نرم افزار از فرمت DWG که مخصوص طرح ها و نقشه های اتوکد می باشد کاملا پشتیبانی کرده و پس از باز کردن پروژه ها با این فرمت در محیط برنامه، شما قادر خواهید بود تا بر روی آن ها کار کنید. قابل ذکر است که باز کردن فرمت DWG در محیط برنامه نیازی به هیچگونه تبدیل  نبوده و مستقیما می توان با آن کار کرد. توسط این برنامه می توان به طراحی پروژه هایی نظیر: نمودارهای الکترونیکی ، نقشه های ساختمانی و محاسباتی، نقشه های معماری" AEC "،  مهندسی مکانیک، نقشه های صنعتی و کارگاهی، طراحی دکور، طراحی اجسام، طرح های ماشینی MCAD، طرح های خانگی: پله، آشپزخانه و ... طراحی یک بنا یا ساختمان، طراحی دورنما و ... را انجام داد. این نرم افزار دارای گزینه هایی متعدد برای تنظیمات دلخواه و به وجود آوردن پروژه های متنوع می باشد. progeCAD نسبت به نرم افزارهایی نظیر AutoCAD ،TurboCAD Pro ،ArchiCAD  و .. قابلیت های بیشتر و کامل تری را برای طراحی و ساخت پروژه ها در اختیار کاربران قرار می دهد که این تنظیمات به مرور کامل تر از نرم افزارهای مشابه است. این نرم افزار بر پایه ی یکی از نرم افزارهای رقابت کننده ی اتوکد نوشته شده است و به همین دلیل دارای رشد زیادی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ProgeCAD 2010 Professional 10.0.12.4:
- تولید پروژه های سازگار با Google Earth
- توانایی در تشخیص خطاهای نوشتاری و مشخص نمودن آن ها
- ادیتور متن بسیار پیشرفته
- ساخت گروه های مستقل با یک کلیک
- رابط گرافیکی برای پاک کردن دستور
- چاپ ناحیه ی مورد نظر
- گرفتن گزارش از اطلاعات پروژه
- پشتیبانی از زبان برنامه نویسی DIESEL
- پشتیبانی از فرمت DWG ،ECW
- دارای ابزارهایی برای چسباندن موارد مشابه به یکدیگر
- جستجوی کلمه یا واژه و بلاک کردن آن در پروژه
- پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی AutoLISP, VBA, ADS (SDS) C++, COM
- رابط گرافیکی استاندارد
- فرستادن فرمت DWG از طریق ایمیل به محل مورد نظر
- دارای رندر داخلی به همراه تنظیمات پیشرفته
- ویرایش پیشرفته پروژه ها
- دارای مرورگر داخلی برای جستجو بین دیسک ها و فایل های موجود
- دارای بیش از 300 طرح آماده
- مدیریت لایه های موجود به صورت حرفه ای
- ذخیره یا بازیابی لایه ها
- تنظیمات پیشرفته برای چاپ پروژه ها
- مخفی بودن خط ها به صورت اتوماتیک هنگام بازدید پروژه
- قابلیت فیلتر گذاری بر روی لایه ها
- دارای فونت های آسیایی
- وارد کردن و ذخیره پروژه های DWG
- ذخیره و ترسیم پروژه ها در فرمت های JPG ،PDF
- دارای کتابخانه ی طرح و قابلیت به روز رسانی آن
- و ...

م

ادامه مطلب ...



منبع: www.p30download.com


اگر به دنبال ساخت اسلاید های خاطره انگیز و گیرا هستید و می خواهید از تمام لحظه های تان خاطره ای ماندگار بسازید می توانید از نرم افزار PhotoStory on CD & DVD 9 deluxe استفاده کنید. تمام خاطره های خودتان را می توانید به صورت اسلاید های چند رسانه ای در آورید و آن ها را در قالب فایل جدید از نو بسازید. به راحتی می توانید تمامی تصاویر و فیلم های تان را از روی کارت حافظه، دوربین دیجیتالی، موبایل، اینترنت و هر منبع دیگری به این نرم افزار منتقل کنید. بعد از افزودن افکت های مد نظرتان می توانید اسلاید مورد نظر را آماده نموده و از لحظات تان در کنار دوستان و اعضای خانواده لذت ببرید. به علاوه می توانید فایل آماده شده را بر روی DVD  منتقل نموده و نتیجه ی کار را بر روی صفحه ی تلویزیون مشاهده نمایید.  این نرم افزار دارایگزینه های خلاقیتی بی حد و مرزی است که به کاربر در امر طراحی کمک بسیاری می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Xtreme Photostory on CD & DVD Deluxe 9.0.3.2
:
- ساخت و طراحی اسلاید از روی عکس و تصاویر دلخواه
- قابلیت انتقال تصاویر از روی کارت حافظه، دوربین دیجیتالی، موبایل، اینترنت و هر منبع دلخواه دیگر
- دارای افکت و فیلترهای جذاب
-دارای گزینه های خلاقانه بی حد و مرز
- حمایت از Full HD برای حفظ کیفیت تصاویر
- حفظ خاطرات و لحظات شما
- سرعت و سادگی در استفاده
- و ...

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 8:1 ::  نويسنده : pooyan

منبع: www.p30download.com

 

کارت های تبریک سالیان متمادی مورد استفاده افراد مختلف بوده و با این که امروزه بیشتر افراد از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند اما استفاده از این کارت ها نه تنها فراموش نشده بلکه به صورت الکترونیکی و کامپیوتری گسترش یافته و مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار های گرافیکی پیشرفته مانند فتوشاپ برای کسانی که اطلاعات و تجربه ی استفاده از آن را ندارند بسیار سخت و دشوار است زیرا این نرم افزارها به صورت حرفه ای ساخته می شوند و غالباً دارای محیط های پیچیده ای هستند که نمی توان از آن ها فقط برای انجام یک کار ساده ی گرافیکی استفاده کرد. به همین منظور در کنار نرم افزار های حرفه ای نرم افزارهای ساده ای هم ساخته شده تا افراد مبتدی که طریقه ی کار با نرم افزارهای فتوشاپی را نمی دانند با استفاده از چنین نرم افزارهای کم حجم و ساده کارهای معمولی گرافیکی خود را بر روی تصاویر انجام دهند.
Greeting Card Builder نام نرم افزاری قدرتمند و با امکانات بالا برای طراحی کارت های تبریک زیبا می باشد. شما می توانید با کمک این نرم افزار به آسانی عکس های معمولی خود را تبدیل به یک کارت پستال شیک و بسیار قشنگ کنید و از آن برای هدیه دادن به دوستان خود در مناسبت های مختلف مانند تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... استفاده کنید. کاربران به وسیله این نرم افزار قادرند تا کارت های تبریک را با سلیقه شخصی خود و موضوعات دلخواه طراحی نمایند. قابلیت استفاده از عکس ها و قرار دادن متن با فونت های زیبا بر روی کارت تبریک از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. همچنین کاربران قادرند تا از قالب های آماده موجود در نرم افزار برای انجام عملیات طراحی و ویرایش آن ها استفاده نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Pearl Mountain می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Greeting Card Builder 2.4.0:
- قابلیت استفاده آسان
- دارای آلبوم های آماده از تصاویر برای ساخت کارت ها
- قابلیت ویرایش کارت های تبریک
- توانایی به اشتراک گذاری کارت ها
- و ...

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 7:52 ::  نويسنده : pooyan

منبع: www.p30download.com


AnvSoft Photo Flash Maker ابزاری برای ساخت آلبوم های فلش، اسلاید شوهایی از تصاویر فلش به منظور قرار گرفتن بر روی وب سایت، وبلاگ، Myspace و ... می باشد. به علاوه این محصول به آسانی توانایی ساخت اسلاید شوهای انیمیشنی از فایل های SWF را نیز دارد. این نرم افزار بهترین انتخاب برای ساخت اسلاید شو و قرار دادن آن ها در اختیار دوستان و آشنایان تان می باشد. به کمک این ابزار می توانید خاطرات خوش با دوستان و عزیزانتان را به صورت همیشگی داشته باشید و به راحتی آن ها را بر روی وبلاگ، وب سایت و ... آپلود کنید. شما می توانید اسلاید شوهای ساخته شده را بر روی دیسک های CD یا DVD که قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر را دارند ذخیره نمایید و یا یک کپی از عکس های اورجینال را نیز می توانید بر روی CD یا DVD قرار دهید. با کمک AnvSoft Photo Flash Maker می توانید مجموعه عکس های دیجیتالی تان را به فرمت فایل های فلش ماکرو مدیا در آورید. به راحتی فولدری از مجموعه اسلاید شوهای خود ساخته برای آن ها موزیک پس زمینه انتخاب کنید و یا به آن افکت های حرکتی خاص بیافزایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker Professional 5.27:
- نرم افزاری با قابلیت کاربری فوق آسان
- واسط کاربری کاربر پسند با مراحل ساخت اسلاید شوهای آسان و سریع
- بهره مندی از سازنده ی اسلاید شوهای قدرتمند
- بهره مندی از بیش از 50 نمونه گالری عکس های حرفه ای
- ابزاری با تنظیمات کامل، اندازه ی فایل فلش، رنگ متن، افزودن افکت های حرکتی و تنظیمات بیشمار دیگر
- ساخت بنرهای بسیار خوب تنها با چند کلیک
- پشتیبانی از توصیفات HTML
- ساخت اسلاید شوهای XML-driven
- افزودن موزیک پس زمینه به اسلاید شو ها
- ذخیره و نگهداری عکس بر روی دیسک های CD یا DVD با فرمت های CD-R/RW ،DVD-R/RW ،DVD R/RW
- و ...

 

م

ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 7:31 ::  نويسنده : pooyan

منبع: www.p30download.com


Print Designer GOLD شما را قادر به ساخت کارت های ویزیت چشمگیر، برچسب های ارسال کالا و آدرس، برچسب های CD/DVD، کارت های پستال، امضا و سایر برچسب های مدیایی می کند. این نرم افزار برای کاربران مبتدی کاربری آسانی دارد و به همان اندازه برای نیاز کاربران حرفه ای قدرتمند و جامع است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Print Designer Gold 10.1.0.0:
- بهره مندی از نمونه های متنوع در زمینه ی طراحی کارت ویزیت و برچسب
- قابلیت چاپ کارت های ساخته شده و صرفه جویی در هزینه ی پرداختی بابت چاپگر
- پشتیبانی از پایگاه داده های مختلف مانند Text ،CSV ،Excel ،Access ،DBase ،Paradox ،ADO یا ODBC
- بهره مندی از بیش از هزار نمونه تصویر هنری، عکس پس زمینه، متن و ...
- پشتیبانی از طراحی هر نوع کارت ویزیت مانند کارت های ویزیت پهن، بلند، دو کناره، کیفیت عکس و ...
- بهره مندی از ابزار Linked Picture
- قابلیت پرینت گیری از روی کارت طراحی شده
- بهره مندی از افکت های گرافیکی و متنی
- بهره مندی از ابزارهای شکلی مفید
- قابلیت ذخیره ی اطلاعات بر روی پایگاه داده های از پیش ساخته شده
- و ...

م

ادامه مطلب ...


تغییرات امنیتی در موبایل با برنامه smart settings s60 v3 nokia دانلود نرم افزار هوشمند تغییر حالت چهره - MAgic Frame زنگ هایی گلچین برای موبایل سری My Music 1 "." بازی تیراندازی Guns Fever - جاوا دانلود عکس مسی بررسی گوشی سامسونگ M8800 Pixon نرم افزار یاهو مسنجر برای موبایل - سری ۶۰ ورژن ۳ sYMan v1.3.0 Nokia S60v3 پک ویژه از تم های سونی اریکسون UIQ3 رمز گذاری برروی پوشه ها با Melon Safe Deposit Box v1.3.41 اس ام اس های خنده دار ویژه خرداد 90 بازی سوسکها Garden Battle Hall با فرمت جاوا بازی بسیارزیبای 3D Terror Attack - Hunt Genuine 2011 با فرمت جاوا امنیت فوق العاده گوشی با F-Secure Anti-Theft v7.00 والپیپرهای جدید Music My Life با سایز 240x320 کتاب روانشناسی زن و مرد بازی نینجا لینیجو Cherez liniju ognja با فرمت جاوا دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع دانلود و آدرس download3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان